Tuesday, February 9, 2010

Alex's Monthly Rant

WARNING: Post may contain occasional sexual subtlety enmeshed with a web of foul words woven together by anger. If you are offended by such material, graphic or otherwise, I don't really give a shit.


What is a blog for?
  1. To type and publish online, one's weekly doings and feelings, i.e. Rant.
  2. To announce an event or certain functions, i.e. Official Rant
  3. To post pictures of yourself or of other people, or random stuff, and make comments, or better yet, DON'T, i.e. Photo Rant
  4. To seek attention, especially those LOAs, i.e. Attention Rant
  5. As an outlet for seldom used words, i.e. Psycho Rant

Now, lets begin today's rant in the format of Surat Tidak Rasmi - Kepada Sesiapa yang Tiada Kehidupan Lalu membaca Blog saya.

Menemui sahabatku Sonovabich,
yang kini berada di kalangan apungan awan.


Apa khabar? Sudah lama tidak mendengar berita daripada adinda, memang rindu.

Harap adinda ditetak kilat ketika sedang berfoya-foya dengan gumpalan awan yang menyerupai badan bentuk wanita.

Oh ya, hari itu, saya telah menghantar suatu 'message' kepada adinda melalui MukaBuku. Saya telah memuji adinda tentang betapa pandainya adinda kentut dengan busuk. Malah, saya juga menanya khabar adinda.

Namun, adinda, ibu bapa engkau memang tidak mengajar adinda tentang sesuatu bernama 'kesopanan'.

Bukan sahaja adinda tidak menanya khabar saya, malah adinda telah menjawab 'message' saya dengan satu perkataan sahaja, dan saya quote, "What..."

Memang baguslah! Kerana perkataan 'What...' itu memang pelbagai maksudnya!


'What...' boleh membawa maksud:
  • Apa khabar? Saya khabar baik, memang bagus mengenali kamu.
Atau...
  • Kehidupan saya di sini memang bosan. Rindu betul kamu!
Boleh juga...
  • I don't give a shit. atau, saya tidak beri satu tahi.

Adinda memang pandai! Dapat menyirat bagai-bagai maksudnya dalam satu PATHETIC ASS SHIT perkataan.



Harap dapat mendengar lebih banyak LAME CRAP-THAT-NO-ONE-CARES dari adinda.

Jangan risau, adinda tidak dirindui banyak di sini. Kalau boleh, lebih baik adinda pergi terjun dalam perigi, kerana kalau hilang pun tiada orang akan pergi mencari.

Saya harap adinda tidak terlalu letih dan selalu berkesihatan baik. Namun, yang sebenarnya, saya tidak begitu peduli. Ingat, jangan membeban orang dengan kewujudan adinda!




Yang Benar dan selalu merinduimu,



(Phark Yorselve MuthaFuka)

No comments:

Post a Comment